2013. április 15., hétfő

Boldog születésnapot Édesapám! :)

Ma van Édesapám születésnapja. Bár, vasárnap ünnepeltük. :) Mivel nem tudtam kitalálni melyen ajándékot is vehetnék neki, mert ugye mindene van, így saját készítésű dologba gondolkodtam. Az egyik ajándékot már rég elterveztem, most meg is valósítottam. Saját készítésű vajkaramellát csináltam, azt beletettem egy csatos üvegbe, amit szalvétával és apró kis fa betűkkel díszítettem. Egyszer csak beugrott az Isteni szikra, hogy mit is csinálhatnék még. :) Egy kulcstartót.... ezt talán még használná is..... így készítettem egy olyan kulcstartót, amit anno gyermek koromba sokan hordtak....

Drága Papikám! Kívánom, hogy a jó Isten éltessen Téged még nagyon nagyon sokáig erőben, egészségben, boldogságban! Kívánom, hogy sok örömöd legyen még az életben! Hogy Tomcsinak mindent megtaníthass, hogy majd egyszer, ha ő is megöregszik, olyan papi lehessen, mint Te vagy! Szeretünk Apukám!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése