2011. július 11., hétfő

A nyeremény táska :)

Ebben az iszonyú melegben alig bírtam rávenni magamat, hogy leüljek a varrógéphez. Aztán utána már ment a dolog, csak nekifogni volt nehéz. :)
Szóval még adós vagyok a játék eredményének itteni kihirdetésével..... Szóval a FB-on és itt a blogon közös játékot hirdettem, aminek nyereménye egy nagyon szép narancssárga nyári táska. A sorsolás megtörtént 6-án este. A sorsoló Tomcsi fiam volt, a sorsolási bizottság a lányom és a barátja voltak. Én a fotós szerepét töltöttem be. :) A FB-ra feltettem a sorsolás közben készült képeket. A nyertes Mészáros Orsolya, akinek itt is gratulálok. És örömmel értesítem, hogy elkészült a nyeremény táska. :) Nemrég vettem ki a varrógép alól. :)
Megmutatom milyen lett. Remélem örülni fog újdonsült tulajdonosa. :) Remélem azért majd kapok valamilyen visszajelzést, hogy használat közben hogy szuperál. :)
Na akkor lássuk :)

Ilyen az eleje

Ez a hátoldala

Ez pedig felülről.

2 megjegyzés:

  1. Éééés megérkezett. Sokkal-sokkal szebb élőben, és azt hiszem mondhatom elsőre beleszerettem :) Annyira nyárias, vidám.
    Nagyon köszönöm még egyszer itt és, és azt hiszem állíthatom, hogy rengeteget lesz használva :D

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, tényleg nagyon szép lett a táska!
    És kicsit irigykedem is:))))
    de csak egy kicsit...
    Amy-kreativ

    VálaszTörlés